Van Vivien van Geen

gerard kupfer gerard at KUPFER.DEMON.NL
Sun Jul 21 15:17:21 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Vivien,
Excuus voor m'n wat onhandig (en dus onduidelijk) voor jou overgekomen
commentaar. Je bent gelukkig de eerste die me wijst op dit euvel, dat dus
kennelijk onbewust insluipt bij een jarenlange digitaal-gebruiker (wat
gebruik is in de ene werkcultuur -in mijn geval dus de voormalige werkkring-
en kennelijk een soort automatisme wordt, kan dus duidelijk verschillen bij
een andere).
Bij mijn weten overigens komt je bericht autom. op de lijst als je zoals jij
de "To: & Cc:" invult (of doel je op de lijst van "ongehoord.net"?; vandaar
waarschijnlijk je 2-de mail aan mij en Cc. Aan Hein van Meeteren).
Heb je overigens al verdere "voeding" mogen ontvangen?
m.vr.gr.,
Gerard