Stemadvies ?? Maar na slechte Gemeenteraadsverkiezingen zijn er geen kiezers meer !!!!

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Fri Jan 4 23:57:23 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo,

Vandaag en gisteren heb ik wat voorbij zien komen over de kandidaten en het
zgn advies van de stemcommissie.
Het ware te wensen dat meer kamerkandidaten aan dit forum deel zouden  nemen
dan weet je waar je wel of niet op moet stemmen.
Ik heb altijd mijn eigen lijst gemaakt en nooit de adviezen gelezen , wel de
motivaties en wat men reeds gedaan had in de partij.
Voorwat deze lijst betreft heb ik toch nog wel problemen met de eerste twee
omdat ze beide niet waar hebben kunnen maken waar ze 4 jaar geleden aan
begonnen . Waarom zal dat nu wel lukken ??????
Hein van Meeteren is duidelijk voor mij : Zijn eigen geweten is belangrijker
dan het partij belang en zal dus weer afwijkend gaan stemmen , zoals Francin
Giskes dat ook wel heeft gedaan . Ik zie dat niet meer zitten . Op zulke
mensen stem ik niet meer.
Voor mij is Bert Bakker altijd duidelijk en was een trouw lid op deze lijst
en dat viel niet altijd mee omdat vol te houden. MAARRRRRRRR......

niemand maak zich druk om de gemeenteraadsverkiezingen en die zijn DRIE
DUBBEL belangrijk voor het voorbestaan van de partij . Waarom:

Hier is Friesland waar ik woon doen nog maar 4 afdelingen aan die
verkiezingen . De vorige keer waren dat er nog 14 afdelingen (Zelf
Heerenveen doet niet meer mee.). De stemming is niet hoopgevend  bij
diegenen die meedoen . Als blijkt dat we in de gemeenten niet overleven ,
zal dat een totale leegloop van de partij betekenen. Ook hier zijn er na 8
maart geen data meer afgesproken . Het stopt dan gewoon  en ik zie ons dan
ook niet stemmen op 15 mei op D66 , als we gaan.
Zal het in de andere regio`s anders gaan ????
De teleurstelling over 8 jaar paars van de D66 kamerfractie is zeer groot in
de regio . We hebben ons teveel het kaas door Groenlinks en SP van het brood
laten eten en durfden niet de VVD op zijn falen aan te pakken.
O ja , de meesten hier zijn meer als 25 jaar lid , ik zelf loopt reeds 33
jaar mee in de partij.

Dit wou ik even kwijt.

Peter Bos