Wiegel heeft kloten !

lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Tue Feb 26 20:48:56 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny schrijft:

> Hans Wiegel is nooit een voorstander geweest van Paars. Aan die kant van
de
> streep heeft hij altijd al gestaan.
>
> Ook kan niemand die Nederland anno 1994 vergelijkt met Nederland anno 2002
> serieus van een wanprestatie spreken.
>
> De uiterst linkse idealen van SP en consorten zijn niet dichterbij
gekomen,
> evenmin als de uiterst rechtse van Wiegel's kant van de VVD en van
Fortuyn.
> Als zij spreken van een wanprestatie mag je dat als compliment opvatten.
>

> Mark

Wat Nonsens.
Het klinkt alsof de enige taak van Paars was de Linkse en rechtse rakkers de
wind uit de zeilen te nemen.
Wanprestatie slaat op het feit dat niemand in deze groep  een daadwerkelijke
maatschappelijke verbetering na een 8 jarig Paars bewind kan aantonen. Ik ga
de complete lijst niet nog eens herhalen...
Dat is de Wanprestatie! En daar is D66 door omissie of anderzijds 100%
medeschuldig aan. Full stop.
Persoonlijk zit mij het hoogst de omkoperij van Netelenbos, de onopgeloste
verkeerschaos met miljarden kostende rotondes en drempels, en de a-sociale
gezondheidszorg..
Blijkens de polls sta ik hierin niet alleen.

Caveat Emptor- means- If they screwed you once they will screw you again.
Beware!