FW: Wiegel heeft kloten !

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Feb 26 21:39:40 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hagenees/Hagenese,

Kijk, Marc Fluks, heeft natuurlijk groot gelijk als hij stelt dat je met
bezweringsformules (Oudkerk: 'populisme') niks oplost voor de kiezer. En
verder is het natuurlijk opmerkelijk dat uitgerekend Wiegel (met zijn
stemgedrag in de Senaat de aanleiding tot een interruptie van Paars-2) een
schuldbekentenis oppert voor de paarse gelederen. Daarmee versterkt hij in
ieder geval de geloofwaardigheid, populariteit, van Heer Wiegel c.q. de VVD
en haar WAO-oorlog.

Het lijkt ook voor de hand te liggen: noem een paar grote successen en noem
een paar grote falens. Zo neem je de burger serieus. Wiegel kent (helaas)
het politieke bedrijf, komt over als normaal mens i.p.v. als ledepop.

Henk Vreekamp, Utrecht