De lijst (moet dat nu ?)

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Feb 6 17:34:46 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Feb 06, 2002 at 05:19:48PM +0100, Henk Elegeert wrote:
  :
  : Zie je nou wel, "Democratie" zeg je, eg nie....
  :
  : Een beetje partijbeleid, een commissie en ik mag uit een door hun
  : samengesteld lijstje kiezen?!
  : Vervolgens een parlementje dat zich vier jaar lang niets meer gelegen
  : laat aan diezelfde kiezer.....
  :
  : Breng de democratie weer bij de burger, please.....

Wat is dit voor gemier?? Ieder lid dat zich gekandideerd heeft stond op
de lijst waar jij uit mocht kiezen en het staat je vrij om het stemadvies
volledig links te laten liggen.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |