Wat betekent dit concreet?

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Tue Feb 5 11:35:06 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wim Rampen \(thuis\) <w.rampen at planet.nl> said:
>In aansluiting op de uitroep in mijn vorige mail, volgt hier een nadere =
>invulling van de vraag:

Overigens heeft Alexander over multiculturele samenlevingen ook best een
aardig idee (moet wel, als je in de buurt van San Francisco woont/werkt
:-)): buurtjes zijn homogeen, maar voorzieningen (parkjes, winkels)
moeten zoveel mogelijk op de grenzen tussen buurtjes/wijken gelegd worden.
Zodat de Jodenbuurt en de Moslimbuurt (volgens mij is aan dat concept
niets nieuws, net zo min als de Schoenmakersstraat, de Juweliersweg,
etcetera) hun winkels en andere voorzieningen delen, zodat er weinig
gelegenheid tot afsluiting t.o.v. andere culturen is.
--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>
GnuPG 1024D/E0989E8B 0016 F679 F38D 5946 4ECD  1986 F303 937F E098 9E8B