De lijst

aart van boeijen aleph at LUNA.NL
Mon Feb 4 16:01:01 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

en dan weer het geneuzel dergenen die over het neuzelen neuzelen. de partij
wordt er waarachtig niet gezelliger op. een andere manier om de lijst samen
te stellen? wat spannender en meer openbaar? en nu gewoon opgewekt aan de
slag voor een goed resultaat? of is neuzelen over neuzelen een roeping?

--
;-) aart