Fwd: RE: Zoekraken verstuurde mails?

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Thu Dec 19 23:58:06 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Nee, maar wel een ander raadsel: Om een of andere vage reden werd een eerder
bericht van mij hier vandaag opnieuw gepost met de toegevoegde melding:
=======
Deze e-mail is door E-mail Virus Scan van Het Net gecontroleerd op virussen.
Zie voor meer informatie: http://www.hetnet.nl/evs/

Met hetnet heb ik toch echt niets te maken....

Een tweede bericht werd me 'teruggestuurd' door Surfnet met als reden dat ik
dat bericht al eens verstuurd had aan de lijst. Dat bericht is ook verzonden
vanuit 'hetnet' (IP: 194.151.104.183)

Groeten,
Mark

>From: Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl>
>To: D66 at nic.surfnet.nl
>Subject: Fwd: RE: Zoekraken verstuurde mails?
>Date: Thu, 19 Dec 2002 23:28:50 +0100
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>(D66 at nic.surfnet.nl).
>tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66
>alleen: SIGNOFF D66
>Het on-line archief is te vinden op:

Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*