Zoekraken verstuurde mails?

Thu Dec 19 23:55:42 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk

Ik heb het ook weleens gehad, maar dan kwamen die berichten heel veel later
toch nog tevoorschijn.
We hadden het toen net na en over 11 september, maar iemand legde daarna uit
hoe dat altijd soms voor kan komen, als ik me goed herinner omdat e-mails
betrekkelijk willekeurig via netwerksurfers stap voor stap verstuurd worden,
en toevallig de ene wel en de andere daarna niet op een bepaalde surfer een
tijdje kunnen blijven hangen voor ze weer verder bezorgd worden.

Fritz