Denktank 66 Lay-out

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Dec 17 01:48:54 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vrije vogels,

Mij bereikte vanavond het gerucht als zou Loesje haar lay-out
of concept wettelijk gedeponeerd hebben. Nu hield ik het eigenlijk
niet direct voor mogelijk dat teksten op papier zetten patenteerbaar
is maar ik ben toch maar gaan browsen en google-en. Ik kan hier
echter niets zinnigs over vinden.

Weet iemand hier meer van danwel hoe je hier achter komt? Als er
iets gedeponeerd is zou ik natuurlijk exact willen weten wat
(logo's, font, ondertekening, ...?) zodat we met Denktank 66
daarbuiten kunnen blijven.

Ik kan het natuurlijk aan Loesje vragen maar of dat nu zo
productief is weet ik niet :-)

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |