Boodschapper (was: Gemist)

Sat Dec 14 12:09:14 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 On Sat, 14 Dec 2002, Michiel Scheffer D66 wrote:
>Leuk zo veel reacties op een sarcastische mail. Laat er geen misverstand
>over laten, ik lees u allen met genoegen.

 Ik ook. Ik moest er zeer om lachen, hoor. Vandaar die witte rook...

>Ik heb ook geen zin om het
>histerisch archief in te duiken om bepaalde stellingen te onderbouwen. Het
>voordeel van de columnist is dat hij zijn beweringen niet hoeft te staven.

 Zo denk ik er ook over. Je humor had trouwens wel een dubbele bodem, vond
 ik.

 Serieuze mails (zoals zonet over die Nobelprijs) probeer ik trouwens wel
 te onderbouwen.

>Het ging me om een sfeerbeeld. Die sfeer is door de reacties bevestigd.
>Ik kom weer terug na herstel van griep en hardnekkige hoofdpijn. Ik ben
>tijdelijk geveld door een stemadvies, zo zei mijn doctor, op een gegeven
>moment dan breekt het even op. Daarover later meer,

 Michiel, je hebt gewoon teveel je best gedaan. Ik heb er vanmorgen een
 half uur over gedaan om Betondorp door te fietsen (jezus, wat was het
 glad). Blijf dus maar lekker binnen...   ;-)