Identificatie moet vanaf twaalf jaar

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Sat Dec 14 11:52:47 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:
> Uit het pamflet (in het VP 02-06 kan ik niets vinden):
>
> "Ook daarvoor wil D66 een uitbreiding van de identificatieplicht."

HERSTEL: door het congres is deze zin weggehaald. Gelukkig! Of het iets
aan het standpunt van onze fractie verandert is natuurlijk nog maar de
vraag. (De zoekfunkie op de website gebruikt overigens dus nog wel de
verkeerde versie van het pamflet)

Maar hierdoor is ook in het pamflet nu niets meer over dit onderwerp
terug te vinden. En dat geeft een maximale onduidelijkheid van de kant
van D66 op dit punt.

Bart Meerdink