Voorspelling: dubbele cijfers voor D66

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Sun Dec 8 13:21:26 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kees van Loon wrote:

> Dag Heer fluks.
>
> Dat jij het niet uit kan leggen waar D66 voor stat ligt aan jou. Ik kan het
> in mijn omgeving uitleggen en onze ledenaantal is binnen 1 jaar ook
> verdubbeld. Ons zetelaantal is ook verdubbeld. Je moet niet zeuren, maar je
> D66-gezicht laten zien en er voor gaan.

Helemaal mee eens, Kees, dat je positief en vanuit eigen kracht en
overtuiging schrijft. Misschien zou het geen raar idee zijn als mensen
die wat moedeloos dreigen te worden van de slechte peilingen voor
zichzelf eens opschrijven wat ze hopen dat er de komende vier jaar tot
stand gebracht wordt. Misschien aan de hand van partijprogramma's en
gepubliceerde plannen, maar vooral ook spontaan, vanuit eigen ervaring
of beroep. Wie weet levert dat nog allerlei waardevols op, en het zorgt
in ieder geval dat je niet met je mond vol tanden staat als men vraagt
waar je politiek voor staat.

Misschien zijn er zelfs mensen die het resultaat van hun overdenkingen
aan deze lijst zouden willen/durven prijsgeven, dan zouden we er
allemaal wat op vooruit gaan :-)

> Iedereen die zo defaitischtisch
> reageer zijn de zogenaamde bestuurlihjke verneuwers.

Hmmm, hier kan ik niet zo veel mee. Iedereen heeft zo z'n ups en downs.

Goed zo!

Bart Meerdink