poster + grondhouding

Mark Koek mark at KOEK.NET
Sun Dec 8 16:15:32 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mensen,

Er komt een poster met lijsttrekker en een poster met logo, op A1 en op
A0. Afdelingen mogen (eindelijk) zelf kiezen.

De verzonden raamposter is gewoon een standaardposter die al ongeveer
een jaar geleden gemaakt is, en die altijd te bestellen is bij het
Servicecentrum. Die is niet speciaal voor deze campagne. Wel prima
bruikbaar als raamposters natuurlijk, als je een campagne op touw moet
zetten zonder dat je bulkt van het geld.

Wat betreft de negatieve, fatalistische houding van sommigen op deze
lijst: daar word ik nou echt fysiek niet goed van.

In mijn omgeving raken mensen ervan overtuigd dat ze op D66 moeten
stemmen, of worden zelfs lid en vragen of ze kunnen meehelpen met de
komende campagne. Dat heeft misschien iets te maken met mijn
grondhouding over D66, en het feit dat ik *wel* mijn best doe om uit te
leggen waarom D66 op dit moment het enige alternatief is. Het kan, dat
blijkt.

En dat zeg ik nou echt niet om mezelf op de borst te kloppen, maar meer
om te benadrukken dat je met vrienden als doctor Fluks geen vijanden
meer nodig hebt. Jezus nog aan toe.

Hou op met slap gelul over 0 zetels, en pak aan als het je nog wat kan
schelen. Of donder anders op. We zijn beter af zonder dat naargeestige
geblaat.

Mark