Voorspelling: dubbele cijfers voor D66

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Sun Dec 8 12:40:11 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Heer fluks.

Dat jij het niet uit kan leggen waar D66 voor stat ligt aan jou. Ik kan het
in mijn omgeving uitleggen en onze ledenaantal is binnen 1 jaar ook
verdubbeld. Ons zetelaantal is ook verdubbeld. Je moet niet zeuren, maar je
D66-gezicht laten zien en er voor gaan. Iedereen die zo defaitischtisch
reageer zijn de zogenaamde bestuurlihjke verneuwers. Volgens mij hebben we
toch een aantal vernieuqwers hoog staan. we hebben kwaliteit. Je moet een
verkooppraatje houden en niet je schouders ophalen. D66 stat er en gaat ook
voor en ik ben van overtuigd, dat we minimaal de zeven zetels behalen en
weer gaan groeien. Maar dan zal je ook voor moeten gaan.

Kees van Loon
Deelraadslid Rotterdam Delfshaven gebied in een multiculti humusrijke laag.
Waar we antwoord weten op integratie, veiligheid. Daar bepaalt D66 de agenda
en dat moeten we overal doen