Uitslag interne verkiezingen

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Thu Dec 5 21:09:29 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen <henk at vanlingen.net> schreef:

> On Thu, Dec 05, 2002 at 08:47:50PM +0100, Cees Binkhorst wrote: : Ik
> vind Ursie b.v. een heel deskundig kamerlid en inhoudelijk goed, maar
> in haar presentatie is ze in mijn ogen toch ietwat 'te netjes' om :
> (bij anderen) voldoende over het voetlicht te komen.

>   Hoi Cees,
>   Ze weet inmiddels natuurlijk het nodige van haar dossier. Maar zou
>   het niet aardig geweest zijn als na 9 jaar netheid en niet over
>   het voetlicht komen de onderwijsportefeuille nu was overgenomen
>   door bijvoorbeeld de terzake ook kundige Erik van Buiten, progcie
> [...]

Wie is Erik van Buiten voor de gemiddelde kiezer?

Ik spendeer ook nogal wat tijd aan D66, maar ken hem alleen van horen zeggen. Kan me niet herinneren iets van hem gelezen te
hebben, hetgeen natuurlijk ook aan mij kan liggen :).
Ursie heb ik 2x in Amsterdam gezien (en bovendien heeft ze onderwijs in haar portefeuille, waar ik ook nogal wat tijd aan besteed).

Groet,

Cees