Uitslag interne verkiezingen

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Dec 5 21:14:42 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Dec 05, 2002 at 09:09:29PM +0100, Cees Binkhorst wrote:
  :
  : Wie is Erik van Buiten voor de gemiddelde kiezer?

  Nou ja zeg. De gemiddelde kiezer kent de zittende kamerleden al niet,
  dus laat staan nieuwkomers. Wat is dat nu voor een uitgangspunt.

  : Ik spendeer ook nogal wat tijd aan D66, maar ken hem alleen van horen zeggen. Kan me niet herinneren iets van hem gelezen te
  : hebben, hetgeen natuurlijk ook aan mij kan liggen :).
  : Ursie heb ik 2x in Amsterdam gezien (en bovendien heeft ze onderwijs in haar portefeuille, waar ik ook nogal wat tijd aan besteed).

  Ik ben de afgelopen maanden op aardig wat partijactiviteiten geweest
  en ben Erik vele malen tegengekomen (Ursie trouwens niet). Heb je ons
  programma wel eens gelezen? Dat was bijvoorbeeld van hem. Ook in
  Idee hebben stukken van 'm gestaan.

  Ik vrees dus dat het aan jou ligt :-)

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |