Lousewies Dales

Thu Dec 5 20:02:16 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bart,

Was en ben het met je eens dat het goed is dat Lousewies ze geen
verstoppertje speelt en haar positie en ambitie claimt.

Maar het was compleet open en eerlijk en beter geweest als ze met Thom over
e.e.a. voor de poststemming minder terughoudend was geweest.
Want nu hebben Tjerk en met hem Jasper gelijk dat ze gewoon op de tweede
plaats na de lijsttrekker is gekozen, nadat ze zich daar vOOr Thoms
kandidatuur eerst nadrukkelijk niet voor beschikbaar stelde.

De nieuwe fractie kiest dus straks gewoon zijn fractievoorzitter (normaal
gekozen de lijsttrekker) en eventuele opvolger(s) uit hun midden.
En dan telt net als bij de verkiezing van de lijsttrekker meer dan de plek
op de lijst.
En alsdan zal het de vraag zijn of het verstandig is geweest van Lousewies
om op e.e.a. na de campagne nu al direct na de postuitslag vooruit te lopen.

Fritz