Uitslag interne verkiezingen

André van Wanrooij - D66 - a.v.wanrooij at D66.NL
Thu Dec 5 19:48:23 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Allereerst wil ik alle kandidaten feliciteren met de uitslag.
Sommigen zullen enige teleurstelling te verwerken hebben, anderen juist
niet.

Graag zou ik van de lijsters willen weten wat ze van de volgende stelling
vinden:

'De "beste" en "geschiktste" kandidaten wonen in de Randstad.'

Het is mij in ieder geval opgevallen dat van de eerste 20 kandidaten er
slechts één, Ursie Lambrechts,  niet woonachtig is in de Randstad.

Ik kan enkel de hoop uitspreken dat de nieuwe kamerfractie de achterban in
de provincie niet zal gaan vergeten.

Ik zal eerlijk moeten toegeven dat deze uitslag voor de diverse regio's
pijnlijk moet zijn. Ik kan en wil namelijk niet geloven dat er buiten de
grootstedelijke gebieden geen sociaal-liberaal politiek talent rondloopt.

Als écht "provinciaaltje" moet ik toegeven dat ik door de uitslag zeer
teleurgesteld ben.

André van Wanrooij
www.andrevanwanrooij.nl