Heb jij ook al prions in je spieren?

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Tue Dec 3 10:35:26 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Monday 2-12-2002 23:02, Cees Binkhorst wrote:

>Ik ben geen slager, maar als de spieren nu ook al moeten worden weggehaald
>zijn we toch morgen met 16 miljoen vegetariers?

Mooi zo, hoe meer vegetariers hoe beter.
Wat zal het milieu daar van opknappen.

By the way, de Nederlandse bloeddonororganisatie is toch niet zo gek als je
op het eerste gezicht zou denken.
Ze hebben mij als bloeddonor geschrapt, na verscherping van de regels,
omdat ik meer dan zoveel maanden in de UK heb gezeten.
Ongeacht of je daar nu wel of niet vlees hebt gegeten.
*** Een leven zonder vlees is een goed leven ***
*** Een leven zonder groenten is geen leven. ***

Glenn Mellonius
Haarlem.