'D66-politicus moet aantijgingen terugnemen'

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Dec 3 11:07:55 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 07:43 03/12/2002 +0100, Cees Binkhorst wrote:

>Inderdaad geen sterk punt voor iemand die zegt lid te zijn van het Nederlands Mediation Instituut en ook sinds kort zijn brood te verdienen met o.a. mediation.

Mag ik weten waarop je deze beoordeling baseert, Cees? Je matigt je een oordeel over mijn professionele kwaliteiten aan op basis van geruchten, ongecontroeerde verhalen en ongefundeerde insinuaties? Als iemand naar Boris Ditrrich gaat en een eenzijdig, subjectief gekleurd  verhaaltje ophangt, en Boris reageert op dat verhaaltje, klópt dat verhaaltje dan ineens? Waarom wordt Boris Dittrich ineens misbruikt om mij  opnieuw in diskrediet te brengen. Waar ben je mee bezig? Graag antwoord.