Fwd: [ichthus] 10 dagen gebed voor Nederland

raimond de tempe raimond.de.tempe at HCCNET.NL
Thu Apr 18 18:00:49 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wordt het nou niet eens tijd dat

die god eens bewijst dat-ie iemand is, en van zich doet spreken en
een mededeling aan alle burgers in land en wereld doet uitgaan
(het moet voor een almachtige geen moeite zijn ieder in zijn/haar
eigen taal aan te spreken, i.p.v. zich alleen te bedienen van
mysterieuze of natuurverschijnselen!)

en zich 's een keer aan allerlei vage en onduidelijke beloften te
onttrekken en duidelijke afspraken te maken, na verplichte
raadpleging van Zijn Ondernemingsraad, afspraken die duidelijk zijn
zonder dat je er een hele theologische bibliotheek voor moet
doorploegen,

en als-ie dat niet van plan is, zich snel te verwijderen uit onze
leefwereld, want zo'n liefdeloze houding heb ik nog nooit gezien.

Schande!

Ergo - voor mijn eigen gemoedsrust houd ik het maar op "niet
kunnen, dus ook niet de moeite waard, c.q. niet aanwezig".
Want ook daar geldt: respect moet verdiend worden!

Groet, /raimond de tempe

Send reply to:          D66 at nic.surfnet.NL