No subject

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Wed Apr 17 23:18:54 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,

Lastig om het vanuit hier te beoordelen, maar ik krijg toch sterk de indruk
dat het opstappen van Kok over het algemeen als waardig wordt beoordeeld
door de Nederlandse politiek en samenleving. Dit terwijl het toch duidelijk
is dat Kok (samen met de PvdA en VVD fracties) 7 jaar lang een doofpot in
stand heeft gehouden door een parlementaire enquete te blokkeren. In 1998
vond ik het al een schande dat hij wederom lijsttrekker werd van de PvdA
vanwege de rol die Kok speelde in het Srebrenica-drama (feestvieren met
Dutchbat en tegenhouden parlementaire enquete).

De man heeft het Nederlandse volk en de slachtoffers van Srebrenica 7 jaar
lang de waarheid onthouden om zijn eigen politieke hachje te redden. Daar
kan ik geen goed woord voor over hebben. Net zo min als voor de rollen die
Melkert en Dijkstal in dit alles spelen en hebben gespeeld.

Groeten,
Mark