Afschaffen bijzonder onderwijs

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sun Apr 7 21:39:34 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sun, Apr 07, 2002 at 07:49:30PM +0200, Herman Beun wrote:
  :
  : Wat Van Boxtel wil is niet meer dan het levensbeschouwelijke element
  : weghalen uit het reguliere onderwijs, onder het motto: godsdienst leer
  : je maar in je vrije tijd. Ik vind daar wel wat voor te zeggen.

Heeft iemand de tekst van dat interview??

Ik heb diverse gpd bladen zitten 'bebrowsen' maar kan weinig vinden.
Ik neem tenminste aan dat die nieuwsstukkies van drie alinea's die
overal staan niet het enige verslag van het interview in die kranten is?

Met vriendelijke groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\                                       Utrecht, The Netherlands   |