Toespraak Bush

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Fri Sep 21 22:25:27 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl> said:
>Waren ze onvoldoende geinformeerd over wat er in Amerika speelde (terwijl
>Amerikaanse uitlatingen over veel verdergaande acties ook in onze pers
>besproken werden)? Maar ik dacht toen nog dat als Bush de door onze regering
>en kamerfracties gestelde randvoorwaarden expliciet zou negeren, daar wel
>snel op gereageerd zou worden.

Je bedoelt dat stelletje kwijlende Amerikavriendjes dat "de tweede kamer"
heet? Die hebben toch geen eigen mening - die gaan braaf bij de Amerikaanse
ambassadeur langs om er eentje op te halen, gesponsord door MacDonalds, Coca
Cola, en de gezamelijke defensieindustrie.

Tenminste, zo komt het wel over. Het wordt tijd dat de CPN weer opgericht
wordt, al is het alleen maar om dat stel extreemrechtse figuren in het witte
huis (need I say more?) zenuwachtig te maken. Nu Bush gemeld heeft dat wie
niet voor hem is, tegen hem is, en nu ik net op TV gezien heb dat Bin Laden in
tegenstelling tot Bush intelligentie en eruditie bezit (en een hoop vreemde
ideeen, maar ga je daar en land voor platgooien?) ben ik zeer aan het
twijfelen...

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>
GnuPG 1024D/E0989E8B 0016 F679 F38D 5946 4ECD  1986 F303 937F E098 9E8B