Wees Kritisch, Blijf Denken

Mon Sep 17 09:29:43 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,

 Jos Horikx <jhorikx at chello.nl>
>Ik zou het op prijs stellen om, niet alleen van jou, ook van alle
>anderen *bronvermeldingen* te ontvangen bij paniekberichten,
>zodat waarheid van onwaarheid makkelijker onderscheiden kan
>worden.

 Bron van het bericht over de kernwapens is het ANP.

 Inmiddels is er het bericht dat meneer bin Laden het Europese parlement
 wil bestoken met het zenuwgas Sarine. [Bron: CNN of Euronews ??]

 Het zijn uiteraard GEEN paniekberichten, het betreft een poging deze
 meneer (verder) te demoniseren zodat ALLES is toegestaan. We worden
 gehersenspoeld opdat we instemmen met het platbombarderen van
 Afghaanse steden, met het het afmaken van Afghaanse burgers uit naam
 van onze 'democratie en beschaving' (beetje Kosovo in het kwadraat,
 dus). Terwijl ik dit intik, hoor ik het bericht dat de FBI en de CIA
 eigenlijk weer mensen zouden moeten mogen vermoorden. 't Lijkt mij een
 test om te kijken hoe gek we al zijn... Ook meldt het ANP dat bin Laden
 onlangs heeft gespeculeerd met opties in luchtvaartmaat- en verzekerings-
 maatschappijen, in de verwachting dat die in waarde zouden kelderen
 (hij zou op die manier zelfs de vliegtuig-aanslagen gefinancierd hebben).
 Men probeert ons van alles wijs te maken lijkt me.

 Je hebt natuurlijk altijd lieden die daar intrappen.

 Marc Fluks