OnFortuynlijk Nederland

Thu Oct 25 13:34:34 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>
>De mannen van Leefbaar Nederland.
>Ze zijn ontmaskerd. Ze zijn meedogenloos door de mand gevallen. En hier
>ligt een kans voor D66.

 Leefbaar Nederland lijkt me geen bedreiging voor D66, eerder een bedreiging
 van Janmaat c.s.

 Hein, verder,
>Onze lijsttrekker moet iemand zijn die het (verbale) straatgevecht niet
>schuwt, en tegelijk de waardigheid van democratie blijft verdedigen.

 Ernst Debets <edebets1 at EURONET.NL>
>Wordt het niet eens tijd dat het Nederlandse Volk deze nationale kakelnicht
>(zoals Youp van 't Hek hem omschrijft)een toontje lager laat zingen?
>(...) graag hoor ik ook van onze kandidaat lijsttrekkers op dit D66 forum
>(Hein?) hoe zij met de figuur Fortuyn en met leefbaar Nederland omgaan als
>Pimnmetje weer eens zijn ultra rechtse gebral staat te bezigen.
>Moeten we dit soort types negeren of juist de discussie aangaan?

 Een debat Hein van Meeteren vs. Pim Fortuyn (Prof. dr. Wilhelmus S. Pim
 Fortuyn, bijzonder hoogleraar Arbeidsvoorwaardenvorming in de collectieve
 sector, Erasmus Universiteit Rotterdam) zou zeker de aandacht trekken. De
 Graaf zou zoiets nooit aangaan (bang voor beschadiging) dus Hein, hier
 ligt je kans...

 Ik zie het al voor me...

 Hein vM: Waar hersens zit, daar zit geen haar...

 Pim F:   ...nou, ik ben blij dat U daar zo over denkt meneeeer van
          Meeeeteren...

 Hein vM: ...de vraag luidt dus: Meneer Fortuyn, heeft U ooit haar
          gehad ?

 Pim F:   Nou ja, zeg ! Meneeeer van Meeeeteren heeft U wel eens naar
          Uuuzelf gekeken ?

 Hein vM: Daar ontkom ik momenteel niet aan; Uw schedel spiegelt nogal.

 Enz, enz.

 Leefbaar Nederland:
 http://www.leefbaarplaza.nl/

 Fortuyn-pagina: