tijd om te kiezen

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Thu Oct 18 08:24:13 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nu leevi dood is, twee dagen nadat Israel minstens 2 Hamas leden
standrechtelijk geexecuteerd had, en Sharon de aanslag met die in NYC
vergeleek en Bush' woorden gebruikt ter vergelding, roep ik opnieuw de
Nederlanders en haar politici op een keuze te maken.

Te kiezen en niet langer onderdrukking te pacificeren, door op te toepen tot
onderhandelingen, waarvan ik alleen maar kan concluderen dat ze averechts
werken. Zolang westerse politici geen keuze durven maken, zullen ze de
consequenties van hun gebrek aan daadkracht en inzicht moeten betalen met
wrok en haat, die in sommige gevallen tot actie tegen het westen leidt,
terwijl het ons conflict niet is. Zo brengen nederlandse poilitici
nederlanders in een conflict dat niet het onze is.
In het geval van Irak is een duidelijker besluit genomen, door na
herhaaldelijke weigering om VN resoluties uit te voeren sancties zijn
ingesteld.

Sharon heeft de bouw van nederzettingen opgevoerd, terwijl het Mitchell
rapport dat als voornaamste oorzaak van het oplaaiende geweld noemt.
Hij bewijst lippendienst door zich ahcter het rapport te scharen maar daden
spreken luider dan woorden, en zo wordt ook het westen ongeloofwaardig als
speelbal van Israel.

Wat voor invloed hebben Zionisten in Amerikaanse en Nederlandse politiek
eigenlijk?? Misschien moet hier eens onderzoek naar gebeuren!??
Ik kan anders niet verklaren wat voor interest nederland heeft in Israel tov
Arabische landen?? tov veiligheid?? tov rechtvaardigheid en internationalle
rechstorde?? UN autoriteit??