voorlopige uitslag Israel-Palestina

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Mon Oct 15 21:35:56 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

676 Palestinijnen
176 Israéli

Dat is zeg maar 3,84 Palestijn op 1 Israeli, hetgeen minder erg klinkt dan
de som van Palestijnen en Israeli, die is -500. De Palestijnen hebben dus
nog wat in te halen. Je zou ze eventueel kunnen optellen bij de Amerikanen,
die staan op -5000 ongeveer geloof ik, hoewel ze ook weer +200 gescoord
hebben in Afghanistan, daar komen dan eventueel de hongerdoden bij. Hoewel
je natuurlijk zou kunnen zeggen dat die niet meetellen, aangezien we als
westen er dan een beetje bekaaid vanaf komen. Bovendien zouden we dan ook
Pakistan misschien mee moeten tellen en Kashmiri groepen, maar ik weet effe
niet aan welke kant ik de cijfers dan moet optellen. Duidelijk is dat de
Israeli en Bin Laden opdit moment erg hoog scoren, maar dat we snel inlopen.