amerikaanse onwetendheid

Thu Oct 4 14:35:29 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je onderstreept mijn punt juist... het tv-systeem is niet alleen daar
gericht op wat voor hen belangrijk is maar ook in Nederland, in het klein
dan. De tv in nederland zal ook niet zoveel nieuws brengen uit bv
Groningen. Terecht ook. Dat boeit de westerlingen niet natuurlijk. Maar ik
als Groninger zie het nieuws uit Amsterdam wel. (boeit me ook weinig btw).
Ik zie zelfs hoe het gaat met de wielklemmen daar....
Het punt is dat nieuws bepaalt wat iemand weet, min of meer. En dat Amerika
als enorme staat vooral gefocused is op zichzelf is in principe niet raar.
En ik heb het nu niet over het weten waar een bepaald land ligt (Sinds de
vakantieman is duidelijk dat Nederlanders net zo, mischien nog erger,
onwetend zijn over waar hun land ligt als de Amerikanen). Weet jij wat er
hier in Groningen speelt? En nu ben jij nog een geinformeerd nederlander
neem ik aan. Weet jij wat er op dit moment speelt in Denemarken, Zweden,
Noorwegen?
Nee, daar horen we niets over. Terwijl het in Amerikaanse begrippen toch
een soort buurprovincie zou zijn....

Zet eens een bekende in het zonnetje op http://www.bekendenederlanders.net
Je eigen website duur? Welnee! Surf naar http://www.webbegeleiding.nl