Orgaandonatie: ontvanger centraal, niet de donor

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Tue Nov 27 18:03:35 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zucht.

1) Alleen het CDA en Marc-Alexander Fluks denken dat familiebeslissingen
volgens het liberalisme abject zijn.
2) Ik pleit juist tegen de kleuterige propagadistische benadering van de
Postbus 51 spotjes die we over ons heen hebben gekregen.
3) Sinds wanneer moet je je in een debat eerst ergens over uitlaten voordat
ergens je mening over gevraagd kan worden. Andersom lijkt me vele malen
onzinniger. Heb je Ari Fleischer wel eens over de uitspraken van Bush horen
praten? 'I once again repeat the words the president used today in the Rose
Garden: Saddam will find out....'
4) Hoezo heb ik besloten dat ik geen donor wil zijn?
5) Juist omdat het na mijn dood voor mijzelf als entiteit geen bal meer
uitmaakt wat er met mijn lichaam gebeurt, leg ik de verantwoordelijkheid
daarvoor liever bij degenen die het het meest kunnen schelen, namelijk mijn
nabestaanden.
6) Wie denk je wel wie je bent als je schrijft: 'Beslis zelf eens wat.  Wat
je vrouw dan zegt, is volkomen onbelangrijk.'

Einde discussie.

Groeten,
Mark