Wat te doen als rechts populair is?

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Tue Nov 27 18:18:31 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: Eibert van de Streek <streeke at iae.nl>
>Het is niet alleen een verloedering van de democratie maar ook en vooral
>de bureaucratie/ambtenarij/overheid, en dan verwijs ik vooral naar de
>operationele problemen bij onderwijs, zorg en justitie. Dit verander je
>niet met een gekozen minister-president of gekozen burgemeester.En
>jammer genoeg moet ik zeggen dat onze Pim dat veel beter ziet dan wie
>ook bij de gevestigde partijen die vooral bezig zijn met kleine issues
>om te scoren maar het groter geheel uit het oog hebben verloren.

Sorry hoor Eibert. In het concept-verkiezingsprogramma hebben we radicale
democratisering juist verbreed naar de hele samenleving, zowel privaat als
publiek. We zetten consequent de mogelijkheden van participatie van de
burger centraal bij alle voorstellen. De voormalige kroonjuwelen zijn nog
steeds belangrijk, maar worden pas achterin hoofdstuk 4 genoemd. Heb je het
verkiezingsprogramma van Leefbaar Nederland gelezen? Daarin zit geen enkele
visie.

Groeten,
Mark