van Boxtel

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Mon May 21 20:20:42 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Halleluja Fluks, je bent wel een beetje laat met je Eind der tijden gevoel
hoor, als je daar nu in 1999 mee had rondgelopen zo rond december ofzo, heb
je pas geleden nostradamus gelezen toevallig??
In dat geval moet je je niet zo'n zorgen maken, er worden al eeuwen
onheilstheorieen voorspelt, en er is er geen een uitgekomen, zlefs
wetenschappelijke theorieen blijken steeds weer seculiere onzinnige
varianten op hetzelfde eeuwige thema...
Overigens woon ik al jaren naast een marokkaan en ook nog een zwarte boven
me, afgezien van die R&B die ze wat mij betreft mogen verbieden, begrijp ik
niet wat er erg aan zou zijn. Heb je wel eens Marokkanen gezien?? Ze zien er
ongeveer hetzelfde uit als jij en ik, vaak wel  beetje kromme neus en
mediterraan uiterlijk. Ik zelf vind de MArokkaanse meiden bijvoorbeeld
ongelofelijk heet, maar goed, blond is ook niks mis mee hoor. Laatst wel
door een Turk Paradiso uitgezet toen ik bezopen en vervelend was, daar heb
ik dood aan geergerd... voor de rest begrijp ik geloof ik niet zo wat je
probeert te zeggen met dat Nederland zus en zo, ons, mijn, ik eerst,
rechten, enzo... ik raak de draad een beetje kwijt bij je, alles goed met
je???