van Boxtel

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Mon May 21 00:21:27 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at science.uva.nl>
>To: d66 at nic.surfnet.nl
>  Dat is nu precies wat van Boxtel vindt. Wij Nederlanders planten ons te>
>slap voort (toch het dichtsbevolkte land ter wereld) en dus moeten
>  buitenlanders voor ONZE oude dag komen zorgen. Het Romeinse Rijk in
>  z'n nadagen...

Misschien mag ik even eraan herinneren dat het Romeinse Rijk op zijn
hoogtijdagen juist het Romeinse burgerdom wijd open had gezet voor
buitenlanders en dat juist het gebrek aan economische expansie (lees: de
latifundium cultuur (zo'n beetje als hier na onze gouden eeuw de
landbezitters klasse) juist voor de neergang zorgde... hoewel alles
speculeren blijft natuurlijk) in onze tijden zou dit betekenen, dat je je
ogen niet moet sluiten voor de noden van de econommische groei, ook niet als
je om het milieu geeft: juist niet! Ook milieu ontheffing moet gefinancierd
worden zoals elke reorganisatie, die grijze wollen sokken vermengt met vol =
vol is me een beetje beperkt. Ik ben er wel voor om grote stukken groen
Duitsland op te kopen en in plaats daarvan het Groene Hart te asfalteren,
lijkt me allemaal wel zo efficient. Zoals ik al eerder heb gezegd is het een
diee fixe om de Randstad als een nationaal park te beschouwen... maar goed
andere discussie weer...
vol is pas vol als er geen middelen zijn om de expansie te financieren, nu
is het juist andersom, Nederland is niet vol genoeg ....