Integriteit openbaar bestuur

Fri May 11 15:42:49 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:25 10-05-2001, Joris van den Wittenboer wrote:

>Je geeft zelf al aan dat hij te ruim heeft gedeclareerd, is dat op zich al
>niet een reden om hem niet weer een publieke functie te geven. Hij zal toch
>een grote stempel hebben gedrukt op het declaratiegedrag dat er leefde in

Dat klopt. Een van de wethouders, meen ik, koppelde een
prive-vakantie van enkele dagen aan een dienstreis, en
wilde toen voor die extra dagen en extra vliegreis zelf
betalen.
Ze kreeg van Peper te horen dat dat niet de bedoeling was.

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl