Goede smaak

Marc Enschede m.enschede at BOPPELANS.ORG
Mon Mar 5 06:38:33 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, ik weet het: als mede-beheerder van dit Digitaal Politiek Café maak ik
natuurlijk een slechte beurt als ik beken dat ik zelf nog maar mondjesmaat
in dit café vertoef.

Na enkele maanden niet gelezen te hebben viel mijn oog in het vierde mailtje
dat ik las op een hakenkruis. Ik schrok daar toch wel enigszins van.

Een (zeer) pittig debat hoort erbij, zeker als het gaat om politieke
kwesties. En dat we niet bang zijn om ook een keer op lange tenen te gaan
staan is alleen maar goed.

Maar scheldpartijen en hakenkruizen? Volgens mij moeten we dat maar niet
meer doen...

mvg,
Marc Enschede
d66-request at nic.surfnet.nl