stelling van Leefbaar Nederland

edebets1 at MAIL.EURONET.NL edebets1 at MAIL.EURONET.NL
Mon Jul 30 11:44:07 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> (citaat)
>
> Wij willen af van het systeem dat bij de functies niet wordt gekeken naar
> wie de beste kandidaat is en dat de baantjes naar partijpolitieke kleur
> worden verdeeld. Wij willen in tegenstelling tot D66, die braaf meedoet aan
> deze baantjesverdeling, dat ook de 97 % van de Nederlanders die geen lid is
> van een politieke partij en die niet geduldig vertoeft in de steeds kleiner
> wordende vergadercircuits van de oude partijen, dat die Nederlanders ook
> een kans krijgen als ze capabel zijn. Of het nu de Rekenkamer of het
> [...]
==================

Ik vond dat LN al meer ideeen van D66 gejat heeft, maar er nu stelling tegen
innemen is wel het allerergste wat ze doen.
Mijn advies:
Laat dit stelletje leeghoofden a la Westbroek en nagel maar links liggen...
We hebben lokaal al genoeg te stellen met partijen zoals Leefbaar Nederland,
het is al erg genoeg dat ze nu landeliojk gaan.

Ernst Debets/
Zaanstad

Dit bericht is verzonden via Postbakje Free.
http://www.postbakje.nl/ - Gratis WebMail