Virus

Jongen, Bert hwm.jongen at PRVLIMBURG.NL
Mon Jul 30 08:56:56 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,

Mijn excuses voor het zenden van een virus. Ik was gewaarschuwd en heb geen
attachment geopend. Nu blijkt dat alleen al het aanklikken van de e-mail
voldoende is om het virus binnen te halen. Dat wist ik niet. Ik heb het
virus inmiddels verwijderd.

Nogmaals mijn excuses,

Bert Jongen

Het is mogelijk dat tijdens transport van dit bericht fouten zijn ontstaan
zodat het bericht onjuist is overgekomen. Hiervoor kunnen wij geen
aansprakelijkheid erkennen.
Uitsluitend het door de bevoegde persoon dan wel het bevoegde bestuursorgaan
ondertekende document is bindend. Wij adviseren u om bij twijfel over de
juistheid of volledigheid contact met ons op te nemen.