Ziekte en speculatie

Vincent vinc at CHELLO.NL
Wed Jul 25 00:45:47 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Al dat gespeculeer over de Varma situatie. Het gaat nergens over. Niemand weet of ze echt iets heeft.
Kanker lijkt echter wat minder waarschijnlijk de laatste tijd. Misschien een ziekte die hoger op de
schande ladder staat en dus meer verhulling nodig heeft. Te denken valt aan syphilis.

Intussen lijkt er mij voldoende reden voor een wachtgeldfraude onderzoek. Laat de mensen die zo een
onderzoek behoren te starten (wie zijn dat eigenlijk? Het OM?) dat onderzoek beginnen. Is er niks aan
de hand en Varma dodelijk ziek, dan zeggen ze dat zonder verder op de aard van de ziekte in te gaan.
Is er wel wat aan de hand, dan wordt ze gewoon berecht en verliest ze mogelijk haar wachtgeld van haar
kamerlidmaatschap, evt met terugwerkende kracht.

Dat oeverloos gespeculeer hier leidt volgens mij nergens toe. Spoor liever het OM, of wie er ook
verantwoordelijk is voor onderzoek in deze kwestie, aan dit onderzoek ook daadwerkelijk te beginnen.

Met vriendelijke groeten, Vincent Nijhof

No lo sabía (oranje boven)
http://members.ams.chello.nl/vnijh/argentina