Gelovigen moeten toiletten schoonmaken ?

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Jul 9 18:12:00 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Neen, er zijn inderdaad meer intepretaties over de Bijbel, maar de *kern* is
overal hetzelfde: of je nu katholiek, chr. gereformeerd of vol-evangelisch
bent. Over die kern zou ik wel verder kunnen vertellen, maar dat zou te ver
voeren. Een ding is zeker: toiletten schoonmaken is geen zonde. Dat gebeurt
ook bij mij in de kerk ;).

Ramon