'Ambtenaren moeten homo's trouwen'

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Jul 9 17:49:43 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc-Jan,

De vergelijkingen die je trekt kunnen echt niet. Een bewijs van goed gedrag
afgeven is iets heel anders, een bijschrijving van een kind (overigens: bij
een homo-echtpaar ?) in een paspoortis toch echt iets anders... dan een
huwelijk voltrekken.

Zonet heb ik een andere mail al aangeven dat de oplossing simpel is. Zorg er
voor dat er minimaal één ambtenaar is die *wel* alle huwelijken sluit.

De discussie 'kerk en staat': tuurlijk is die scheiding er, dat is ook goed,
maar hebben gelovigen geloven ook tijdens het werk en niet alleen op zondag.

Met D66-groet,

Ramon