Ambtenaren moeten homo's trouwen ?

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Jul 9 18:00:25 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc-Alexander Fluks schreef:
>  Wiens geweten men niet bevalt, handelt in strijd met de wet en is
>voortaan
>  vogelvrij. Nu de verlichte zienswijze gewonnen heeft, wordt er niets meer
>  gedoogd, een nieuwe wil is voortaan wet. De Nieuwe Mens heeft zich aange-
>  diend.

De christen is er niet blij, werkt er dus ook niet aan mee. Er zijn echter
christenen (niet allemaal) die zeggen: maar ik verbied het de ander niet om
wel te doen.

Gedogen mocht wel toen het D66 uitkwam. Nu kan het niet meer... Als paars
straks uitgeregeert is - onthouden we dit dan ook.

Beste partijgenoten,
Ik ben voor het homohuwelijk, maar op deze manier is het "vrijheidsbeginsel"
en het "ieder moet individueel keuzes kunnen maken": 2 grondslagen van D66
wel verdwenen in dit verhaal. Dat is niet goed.

Met sociaal-liberale groet,
Ramon Barends