Ambtenaren en trouwlustige homo's

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Jul 9 17:43:03 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Twee reacties:

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
Heb ik het goed begrepen dat die Frieze homo's in kwestie perse getrouwd
wilden worden door juist die ambtenaar die daar principiele bezwaren tegen
heeft ?

Reactie:
Nee Marc-Alexander, dat heb je verkeerd begrepen. De betrokken ambtenaar
heeft zich niet eens kunnen verdedigen t.o.v. het stel. Door de gemeente
werd aangegeven dat Eringa dit liever niet deed.

Henk Elegeert schreef:
Welke principiele bezwaren?!?!

Reactie:
- Lev. 18:22 waar staat dat seks met hetzelfde geslacht een gruwel is.
- Het verhaal van Sodom en Gomorra (Gen. 18 dacht ik...)

Hoezo geen principiele bezwaren ?

Met D66-groet,

Ramon