Gedogen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Jan 23 01:06:44 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Herman,

Ik had inderdaad moeten preciseren: gedoogbeleid betreft de beleidskant,
opportuniteitsbeginsel het werk van justitie en politie. Maar jammer voor
jou, maar het doet verder niks af aan m'n betoog. De individuele
geweldsambtenaar werkt immer binnen institutionele kaders. Het formele
(politiek besluit) en het sociale (de boerende agent in 't ototje) liggen
hier in elkaars verlengde. En gedoogd dat er wordt...

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 18:16 22-01-01 +0100, you wrote:
> [...]
>fietsachterlichtje, maar niet om de plaatselijke coffeeshop dicht te
>gooien.

>Herman Beun                  http://www.bigfoot.com/~hermanb/
>HermanB at bigfoot.com                       Brussel, Vlaanderen
>European Parliament, ELDR (NL-D66), http://www.vanderlaan.net
>*representative democracy is a contradiction in 4 year terms*

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66