[Re: De Milliano zelfstandig Kamerlid]

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Fri Jan 19 21:55:58 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>kunnen (mag ook volgens de
>
>Nou Hein?...... Dat is op het randje hoor :-)

>mijn buurman kapot te
>precies binnen mijn wettelijke
>wrak maken. Maar doen dan?

Remko: dit soort vergelijkingen zijn natuurlijk altijd mispoes, de
vergelijking heeft altijd slechts raakvlakken, maar komt nooit overeen. Je
argumentatie steunt nu daarop, dat wat in de harten van de mensen leeft,
boven de wet gaat. Daar wordt je dan misschien wel minister van justitie mee
in de VS en ze zijn er blijkbaar groot mee geworden (althans het zuidelijke
blanke gedeelte) , maar constatering is dat de wet tot nu toe het beste
middel ter handhaving van de ,maatschappelijke orde is gebleken, meer dan de
sharia achtige praktijk van de ethische wetten.....