[Re: De Milliano zelfstandig Kamerlid]

H. van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Jan 19 19:02:25 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 17:13 19-01-2001 Friday, Remko de Knikker wrote:

>Dit snap ik niet. Dus je volgt de wet: DeMiliano mag de zetel innemen, dus??

Neen!! Hij volgt de wet niet. De wet volgens is in letter én geest de wet
respecteren, niet gaatjes in de wet misbruiken. De koninklijke weg is de
eerlijke weg: vanaf nul een partij uit de grond stampen. Inderdaad, duur,
langdurige hard werken, ergernissen, pijn, moeite, geen geld. Ik ken het
hele verhaal. Maar het is wel de eerlijkste weg. Een zetel van het CDA
gebruiken, de partij waaruit hij met veel tamtam "principieel"gestapt is,
dat is achterbaks. Ik heb geen andere term.

Graag uw aandacht, please note the following:

nieuw email adres per 1/12/2000:

------->     heinwvm at chello.nl

from 1/12/2000 new email address:

------->    heinwvm at chello.nl