Demilliano (PS)

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Fri Jan 19 19:19:01 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein,
je moet je eigen falen niet vergoeilijken en andermans succes niet
verketteren, dat komt kinderachtig over, terwijl ik begrijp uit je
standpunten die je lijkt voor te staan toch meer verstand lijkt te hebben.
Als iemand met jouw idealen in de kamer komt zou je althans pragmatisch dan
toch gelukkig moeten zijn, ipv verbitterd? politieke partijen, en de
nostalgie van achterkamertjes, zwoegen, deuren langs sjouwen enzovoorts is
een beetje ouwerwets. deM. heeft zijn sporen als sociaal betrokken persoon
en onzelfzuchtig werker toch ook wel verdiend, blijkbaar slimmer dan
DeGroenen destijds deden, aangezien hij poipulairder is dan de groenen met
zijn allen ooit zijn geweest. Idem geldt voor GroenLinks, die hebben het
blijkbaar (gezien resultaat) ook beter aangepakt, leren is het motto, ipv
afgunst koesteren.