Minister Stumblebum

Thu Feb 22 02:05:45 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

hahahah
De miljarden die jullie eruithalen zijn vele malen hoger hoor....En het gas
veroorzaakt ook nog verzakkingen....die niet gecompenseerd worden omdat
niet onomstotelijk vast te stellen is dat de gaswinning oorzaak is.....
Och ik gaf maar een voorbeeld...wonen in een industrieel gebied is meestal
ongezonder....of niet?
Maar ik hou het kort want ik zal mijn kousen weer gaan stoppen.....
Maar ik hoor nu hoe je over ons Groningen denkt....mmmmm erg raar beeld btw
en toch krijgen we hier een goed referendum voor elkaar.....:-)

> [...]
> eigen kosten van onderhoud zou moeten betalen, dan stonden ze daar nu nog
> turf te steken en textiel te weven. De miljarden subsidie de we al
> tientallen, honderden jaren dat stuk veen inpompen daar is wat mij
betreft
> een grote bodemloze zandput.
> Men kan zich daar best bedruipen met turf steken, schapen neuken en
zwarte
> kousen stoppen lijkt me.
> Hoe komt Joris er overigens bij dat men in het westen ongezonder is???
> De hogere welvaart in het westen heeft zo ook zijn gezonde kanten...

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66