Minister Stumblebum

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Feb 22 05:54:53 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joris, je mag best blij wezen, daar in het Noorden en Groningen bijvoorbeeld
heeft meer stedelijke allure, dan Utrecht (waar ik woon) ooit zal krijgen,
maar toch moet me het navolgende van het hart (naar aanleiding van je
hieronder weergegeven woorden):

>Maar ik hou het kort want ik zal mijn kousen weer gaan stoppen.....
>Maar ik hoor nu hoe je over ons Groningen denkt....mmmmm erg raar beeld btw
>en toch krijgen we hier een goed referendum voor elkaar.....:-)

Over de uitkomst kunnen we nog twisten, want toen ik 25 jaar geleden in
Groningen studeerde, vond ik die noorderlijke want al niets, en nu blijft
hij daar weer tot in lengte van dagen staan. Maar goed, stoof nog een kool
en kook je eigen sop gaar. Thomas Rosenboom kan er een roman aan weiden. Ik
poets de ketel zwart, terwijl de pot de put dempt, maar dat hoort zo
tegenwooordig, nu we beter geen oude koeien meer uit de sloot kunnen halen,
ook al moet die gedempt worden voor al het nieuwe vlees:-)

Qoud est parlandum?

Tjerk