Minister Stumblebum

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Wed Feb 21 20:33:05 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Joris van den Wittenboer" <jwittenboer at home.nl>
>Ik heb ook nog een......
>In het westen wonen is ongezonder dan in het noorden......Echter, er zijn
>de  >zotte dat arme noorderlingen mee moeten betalen aan de ziektes die
>mensen >die in het Westen wonen krijgen........

Ik ben bang dat we dat in het westen al doen helaas: als het noorden voor de
eigen kosten van onderhoud zou moeten betalen, dan stonden ze daar nu nog
turf te steken en textiel te weven. De miljarden subsidie de we al
tientallen, honderden jaren dat stuk veen inpompen daar is wat mij betreft
een grote bodemloze zandput.
Men kan zich daar best bedruipen met turf steken, schapen neuken en zwarte
kousen stoppen lijkt me.
Hoe komt Joris er overigens bij dat men in het westen ongezonder is???
De hogere welvaart in het westen heeft zo ook zijn gezonde kanten...